Denne side er til vores forhandlere, hvis du er slutbruger, skal du kontakte købsstedet.
Ved alle henvendelser skal kundenavn / kundenummer opgives. Hvis du ikke er registreret som kunde hos os, skal forespørgslen foretages via den forhandler, hvor du købte produktet.
Garanti: Septon Group A/S yder 2-års garanti, medmindre producenten har angivet en udvidet garanti. For garantiservice skal fakturaen vedlægges forsendelsen.
RMA-nummer: Bliver tildelt og tilsendt hurtigst muligt i efterfølgende email efter at serviceanmodningen er registreret i vort system. Forsendelsen skal mærkes tydeligt med dette RMA nummer. Dette RMA nummer skal efterfølgende bruges ved alle henvendelser i sagen.
Fragt: Pakken skal sendes, så den leveres til på vores adresse. Varer sendt til pakkeshop afhentes ikke. Kunden står for forsendelse til os, og Septon Group står for returforsendelse ved garanti.
Fejlbeskrivelse: Angiv korrekte og tilstrækkelige oplysninger i fejlbeskrivelsen, dette er vigtigt for behandlingen af sagen så hurtigt som muligt.